Snelle levering met brievenbuspost

We hebben ervoor gekozen om je bestelling met PostNL (voor Nederland) en BPost (voor België) te verzenden. De bestellingen worden zo verpakt, dat ze gewoon door de brievenbus kunnen. Je hoeft er dus niet voor thuis te blijven!

Heb je op een werkdag vóór 12:00 uur besteld en betaald, dan wordt jouw bestelling nog op dezelfde werkdag verzonden. 


In de regel bezorgt PostNL de volgende dag binnen Nederland. Onze ervaring is dat BPost tussen de 2 tot 7 werkdagen zal leveren, dit in verband met de bezorgdagen in België (ofwel op de maandag en woensdag of op de dinsdag en donderdag). In de rest van Europa zullen 2-5 dagen onderweg zijn. Wij versturen wereldwijd. Houd er dan wel rekening mee, dat de levering langer onderweg zal zijn. Voor de exacte levertijden kun je kijken op de site van postnl.nl

Zodra we je bestelling in productie hebben genomen en deze is aangeboden aan de post, ontvang je hierover een bericht per email.

Heb je deze verzendbevestiging niet ontvangen niet per mail ontvangen? Controleer dan a.u.b. eerst de spambox/ ongewenste e-mail. Is deze ook daar niet binnengekomen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Omdat wij hebben gekozen voor reguliere brievenbuspost (om de verzendkosten laag te kunnen houden voor onze klanten) ontvang je dus ook géén Track & Trace code van ons. Let op: Wij verzenden onze broodtrommels en drinkflessen wel met DHL. De verzendkosten bedragen € 4,95 (incl. tracking). Vanaf een bestelwaarde van €30,- betaal je geen verzendkosten. Zodra de zending is aangemeld bij DHL, ontvang je van ons de Track & Tace code per mail.

Indien je de bestelling in Nederland niet binnen 5 werkdagen en in België niet binnen 7 werkdagen (na ontvangst van onze verzendbevestiging) hebt ontvangen, controleer dan eerst (in de bestelbevestiging) of het door jou opgegeven leveradres juist is. Is het adres juist? Neem dan contact met onze klantenservice via [email protected], we zullen binnen 24 uur op je mail reageren.

Retourzendingen en terugbetalingen

Bij Goedgemerkt streven we ernaar om ervoor te zorgen dat je tevreden bent met jouw aankoop. Hieronder vind je ons retourbeleid:

Volgens de EU-consumentenrichtlijn heb je het recht om jouw online aankopen binnen 14 dagen te retourneren. Houd er echter rekening mee dat dit niet van toepassing is bij op bestelling gemaakte of gepersonaliseerde producten, zoals onze labels. Daarom accepteren wij geen retourzendingen of bieden wij geen terugbetalingen aan voor deze producten. We raden je daarom aan om jouw bestelling zorgvuldig te controleren voordat je deze plaatst en betaalt. Mocht je vragen hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Copyright © , Goedgemerkt - Alle rechten voorbehouden
Niets uit deze website mag worden gekopieerd, opgeslagen en/of worden verspreid zonder schriftelijke toestemming van Goedgemerkt