Hoe het werkt
Stap 1 - Meld de organisatie aan
Meld jullie organisatie aan door een (klant)account aan te maken via goedgemerkt.nl/account. Na het aanmaken van het account, kan je in de klantomgeving jullie contactgegevens achter te laten in het formulier (zie het kopje fondsenwerving in het klantaccount).
We beoordelen dan of jullie organisatie geschikt is voor ons fondsenwervingsprogramma.
Stap 2 - Start met sparen
Na goedkeuring van jullie aanvraag ontvangen jullie een unieke kortingscode waarmee klanten 10% korting krijgen op hun bestelling via Goedgemerkt.nl.
Maar dat is niet alles! Jullie organisatie ontvangt 10% van de omzet die via deze code wordt gegenereerd.
Stap 3 - Verspreid de code
We helpen jullie graag om het maximale uit ons fondsenwervingsprogramma te halen. Daarom bieden we handige tools aan zoals posters, flyers en online beeldmateriaal voor bijvoorbeeld nieuwsbrieven en sociale media.
Stap 4 - Cashen!
In jullie persoonlijke account houden jullie eenvoudig bij hoeveel jullie bij elkaar hebben gespaard met het fondsenwervingsprogramma.
Jullie kunnen op elk moment het gespaarde bedrag laten uitbetalen vanaf een minimaal bedrag van €25,00. Het bedrag wordt dan automatisch op het door jullie opgegeven bankrekeningnummer gestort.
Veelgestelde vragen over het fondsenwervingsprogramma van Goedgemerkt
Meer weten over ons fondsenwervingsprogramma?
Heb je na het lezen van bovenstaande informatie nog vragen of behoefte aan extra informatie? We helpen je graag verder! Neem contact met ons op via [email protected].