Retourbeleid
Bij Goedgemerkt doen we ons uiterste best om elke bestelling met zorg en aandacht te verwerken. We willen natuurlijk dat je helemaal blij bent met je aankoop! Omdat veel van onze producten speciaal voor jou worden gemaakt, leggen we hieronder uit hoe we omgaan met retouren.
Gepersonaliseerde producten
Onze producten worden met liefde speciaal voor jou gepersonaliseerd. Dit betekent dat we ze helaas niet zomaar kunnen terugnemen of ruilen, tenzij er een foutje is gemaakt aan onze kant. Ben je toch niet tevreden met het eindresultaat? Laat het ons weten! We kijken graag samen naar een passende oplossing.
Per ongeluk iets verkeerd besteld?
We snappen dat een foutje snel gemaakt is. Controleer daarom je bestelling goed voordat je deze plaatst. Heb je toch per ongeluk een verkeerde naam, kleur of maat gekozen? Dan kunnen we het product helaas niet aanpassen of terugnemen. Maar neem gerust contact met ons op, we denken graag met je mee!
Klopt er iets niet aan je bestelling?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Als je bestelling afwijkt van de orderbevestiging of er een fout in het product zit, lossen we dit graag voor je op. Stuur ons een berichtje en, als het kan, een foto van het product. Samen kijken we naar de beste oplossing.
Niet helemaal tevreden? We helpen je graag!
We willen natuurlijk dat je blij bent met je bestelling. Ben je dat niet? Stuur ons dan een mailtje via [email protected], met je ordernummer en een korte uitleg van je klacht. We kijken graag samen met jou naar een oplossing.
Onbedrukte producten retourneren
Heb je een onbedrukt product besteld en wil je het terugsturen? Geen probleem! Laat het ons even weten, dan helpen we je verder.
We waarderen het enorm dat je voor Goedgemerkt hebt gekozen en staan altijd voor je klaar!